تبلیغات
انجمن علمی «علم اطلاعات و دانش شناسی» دانشگاه رازی کرمانشاه - فراخوان سومین جشنواره دانشجویی برترین‌های سال علم اطلاعات
انجمن علمی «علم اطلاعات و دانش شناسی» دانشگاه رازی کرمانشاه
تاریخ : پنجشنبه دوازدهم اردیبهشتماه سال 1392
سومین جشنواره دانشجویی برترین‌های سال علم اطلاعات و دانش شناسی که توسط اتحادیه انجمن های علمی – دانشجویی كتابداری و اطلاع رسانی ایران(ادكا) برگزار می شود، فراخوان داد.

فرزانه طالب حقیقی، دبیر اجرایی سومین جشنواره دانشجویی برترین‌های سال علم اطلاعات و دانش شناسی با اعلام این خبر به لیزنا گفت:  کمیته گردهمایی های اتحادیه انجمن های علمی – دانشجویی كتابداری و اطلاع رسانی ایران(ادكا) اقدام به برگزاری "سومین جشنواره  ملی – دانشجویی برترین های سال کتابداری و اطلاع رسانی ایران " در مهر ماه 1392 نموده است  تا با تجلیل از برترین های این رشته ضمن پرداختن به رسالت خویش، موجبات آشنایی بیشتر دانشجویان و به خصوص دانشجویان نخبه نماینده دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه ها و موسسات آموزشی عالی سراسر کشور را فراهم آورده باشیم.

 

طالب حقیقی درباره بخش های جشنواره گفت: این جشنواره در5 شاخه دانشجوی برتر سال (کارشناسی ارشد و  دکترا)، پایان نامه دانشجوی برتر سال (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا)، استاد  مشاوربرتر­انجمن  )هر یک از انجمن های علمی دانشجویی از راهنمایی های یک استاد که برایشان تعیین شده است استفاده می کنند که به ایشان استاد مشاور انجمن گفته می شود(،انجمن علمی – دانشجویی برتر سال و وبلاگ دانشجویی برتر سال برگزار می گردد.

 

وی شرایط شرکت در جشنواره را به شرح زیر برشمرد:

  1. دانشجویانی می توانند در جشنواره شرکت کنند که پنجاه درصد از کل واحد های درسی را تا پایان آذر ماه گذرانده باشند و این امر باید به تایید آموزش دانشکده رسیده باشد.
  2. جهت شرکت در جشنواره گواهی اشتغال به تحصیل باید عکسدار باشد.
  3. افراد شرکت کننده  باید اسكن اصل گواهی اشتغال به تحصیل ،گواهی تاییدیه معدل و... جشنواره را به آدرس الکترونیکی جشنواره  ارسال  کنند.
  4. در بخش پایان نامه برتر نباید بیشتر از دو سال از فارغ التحصیلی نویسنده گذشته باشد.(در صورت رعایت بند فوق نیازی به گواهی اشتغال به تحصیل نیست). همچنین پایان نامه هایی که از تاریخ15 اسفندماه 1389 تا تاریخ  اسفندماه 1391 دفاع شده اند می توانند در جشنواره شرکت کنند.
  5. در صورت عدم حضور دانشجو در روز جشنواره ، مسئولیت دریافت جوایز بر عهده دانشجو می باشد.
  6. تمامی آثار و طرح های ارسالی به جشنواره محفوظ و مسوولیت انتشار یا استفاده غیر مجاز از آنها بر عهده دبیرخانه جشنواره خواهد بود.
  7. دانشجویانی كه آثار و طرح های آنها به بخش اصلی داوری راه پیدا كرده باشد جهت شركت در مراسم جشن دعوت خواهند گردید.
  8. مدارك اصلی ارسالی از طریق پست به نشانی دبیرخانه ارسال می گردد ، لذا از رسیدن كامل آثار به دبیرخانه جشنواره و گرفتن شماره پیگیری از طریق سایت یا دبیرخانه اطمینان حاصل شود.
  9. موارد نقص و كمبود مدارك و یا نتایج بررسی اولیه در سایت به اطلاع دانشجوی شركت كننده خواهد رسید و باید نسبت به رفع موارد در اسرع وقت اقدام نماید.در غیر این صورت اثر ارسالی به بخش اصلی داوری راه پیدا نخواهد كرد.
  10. در هر بخش 1 طرح برگزیده خواهد شد. در صورت بالا بودن امتیازات ،از تعدادی از طرح ها نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.
  11. در هركدام از بخش ها در صورت پایین بودن امتیازات و نرسیدن به حد نصاب تعیین شده ، طرح برگزیده معرفی نخواهد گردید.
  12. در صورت احراز جعلی بودن مدارك و آثار و یا استفاده غیر مجاز از آثار و طرح های دیگران ، ضمن معرفی شخص در سایت جشنواره مراتب جهت پیگیری به دانشگاه یا نهاد مربوطه گزارش خواهد گردید.
  13. در بخش وبلاگ دانشجویی برتر ارسال آدرس وبلاگ  جهت بررسی الزامی می باشد.
  14. در بخش دانشجوی برتر داوری مطابق با معیارهای دانشجوی نمونه وزارت علوم و تحقیقات و فناوری و نظر هیئت علمی جشنواره صورت خواهد گرفت.
  15. در بخش پایان نامه برتر داوری توسط شورای علمی جشنواره صورت خواهد گرفت.
  16. در بخش پایان نامه برتر ، پایان نامه باید هم در فرمت wordدر قالب CD و یا DVDبه نشانی پستی  دبیرخانه و هم از طریق پست الکترونیکی در فرمت wordزیپ شده ارسال گردد.
  17. در بخش انجمن علمی برتر و استاد مشاور برتر انجمن و وبلاگ برتر ، داوری توسط هیئت علمی جشنواره و هیئت مشاوران صورت خواهد گرفت.
  18. شرکت کنندگان در بخش دانشجوی برتر، انجمن برتر و استاد مشاور برتر انجمن باید فرم رزومه طراحی شده را مطابق عناوین تکمیل کنند.
  19. دانشجویانی كه مایل به شركت در هر كدام از بخش های جشنواره هستند باید نسبت به تكمیل فرم ثبت موجود در سایت اقدام فرمایند.
  1. لازم به ذکر است اعضای هیئت مدیره اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی کتابداری و اطلاع رسانی ایران (ادکا) دوره ششم مجاز به شرکت در این جشنواره نیستند.

دبیر اجرایی سومین جشنواره دانشجویی برترین‌های سال علم اطلاعات و دانش شناسی در ادامه مدارک مورد لزوم برای شرکت در جشنواره در بخش های مختلف را به شرح زیر اعلام کرد:

 

مدارک دانشجوی برتر:

  1. گواهی اشتغال به تحصیل عکسدار همراه با تایید معدل .
  2. رزومه ای از فعالیت ها(فرم رزومه).
  3. فرم ثبت نام در جشنواره.

 

مدارک پایان نامه برتر :

  1. اصل پایان نامه هم در فرمت wordدر قالب CD و یا DVDبه نشانی پستی  دبیرخانه و هم از طریق پست الکترونیکی در فرمت wordزیپ شده.
  2. ارسال نمره اخذ شده از پایان نامه .
  3. فرم ثبت نام در جشنواره.

 

مدارک استاد مشاور­انجمن  برتر:

بخش جدیدی است که در این دوره به جشنواره برترین ها اضافه شده است و هدف از آن  قدردان بودن زحمات اساتید گرامی ست که با همراهیشان جامعه علم اطلاعات و دانش شناسی را در داشتن انجمن هایی پویاتر یاری می رسانند. رزومه کاری استاد مشاور انجمن توسط انجمن علمی دانشجویی همان واحد دانشگاهی تکمیل و فرستاده شود.

 

مدارک انجمن علمی برتر:

  1. ارسال فرم ثبت نام برای تمام افراد فعال در انجمن به همراه لوگو انجمن.
  2. رزومه ای از فعالیت های انجمن(فرم رزومه) به همراه نمونه ای از دستاوردهای انجمن.

 

مدارک نشریه برتر:

  1. ارسال 3 نسخه آخر نشریه دانشجویی از طریق پست پیشتاز به آدرس دبیرخانه.
  2. ارسال فرم ثبت نام برای هیئت تحریریه نشریه.

 

مدارک وبلاگ  برتر :

  1. ارسال آدرس وبلاگ به پست الکترونیک جشنواره.
  2. ارسال فرم ثبت نام برای نویسندگان وبلاگ.

 

ویژه دانشجو برتر :

*مقالات ارائه شده :(نام مقاله – تعداد همکاران – زمان ارائه –مکان ارائه ):

*کتاب تالیف شده یا در دست تالیف (نام کتاب-نویسنده همکار-زمان انتشار):

*عضویت در انجمن های دانشجویی و غیر دانشجویی کتابداری :

*سخنرانی :(عنوان سخنرانی – زمان سخنرانی – مکان سخنرانی )

*تدریس (تدریس کارگاه –تدریس دانشگاه- عنوان تدریس – زمان تدریس – مکان تدریس )

*شرکت در مجامع علمی: (نام مجمع(کارگاه ، همایش و ... – مکان – زمان )

 

ملاحظات :

*کپی صفحه اول مقاله ارائه شده باید به همراه رزومه ارائه گردد.

*گواهی شرکت در هر کدام از عناوین مشخص شده باید همراه رزومه ارائه گردد.

*اسناد مربوط به هر کدام از موارد خواسته شده باید به همراه رزومه ارائه گردد.

 

ویژه انجمن برتر :

*تعداد اعضا (با ذکر نام و نام خانوادگی ، ترم دانشجویان ، تلفن و آدرس):

*عناوین همکاری با ادکا:

*برپایی نمایشگاه (عنوان نمایشگاه – زمان نمایشگاه – مکان نمایشگاه ):

*بازدید و اردوها (عنوان بازدید – زمان بازدید –مکانبازدید):

*برپایی کارگاه (عنوان کارگاه – زمان کارگاه – مکان کارگاه – مدرس کارگاه):

*برنامه های ویژه ( عنوان برنامه – زمان برنامه – مکان برنامه )

*برپایی همایش( عنوان همایش – زمان همایش – مکان همایش ):

*وبلاگ انجمن : آدرس وبلاگ

 

لازم به ذکر است، نشانی دبیر خانه : تهران، خیابان انقلاب، تقاطع فلسطین، شماره 1090، طبقه اول، اتاق 107 است و متقاضیان واجد شرایط جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی www.uilisa.ir  مراجعه و یا با ایمیل   jashnvare.bartarinha3@gmail.com مکاتبه نمایند.

گفتنی است، آخرین مهلت برای ارسال آثار 3خرداد 92 می باشد.




طبقه بندی: تازه های خبری، 
ارسال توسط انجمن علمی «علم اطلاعات و دانش شناسی» دانشگاه رازی کرمانشاه
موضوعات
آرشیو مطالب
پیوند های روزانه
نویسندگان
آمار سایت